Sunday, October 11, 2015

Bunga Orkid Vanda

Vanda orkid adalah pengiklanan terpesona dibuat struktur tersendiri batang dan daun elegan. Beliau dianggap salah satu daripada orkid yang paling indah. Ia tersebar luas di Asia dan keindahan yang sangat menarik, ia adalah bunga kebangsaan Singapura. Bunga-bunga ini menjadi lebih popular di dunia dan Asia tahu manfaat eksport di seluruh dunia. Selain daripada fakta itu sebagai tanaman hiasan di rumah atau laman komersial digunakan orkid Vanda juga digunakan untuk pengiklanan dan majlis perkahwinan. Walau bagaimanapun, ini tidak mengurangkan populariti peningkatan penggunaan mereka.

Vanda adalah perkataan Sanskrit yang bermakna orkid. Di Asia, jenis ini diedarkan hampir seluruh benua India ke pulau-pulau Pasifik jauh. Warna yang paling biasa di mana orkid ini adalah kuning. Tetapi tidak menjangkakan bahawa mereka akan mencari coklat, mewah hijau di hampir mana-mana warna. Vanda Coerulea adalah haiwan yang amat jarang berlaku terkenal dengan bunga biru yang ungu.

Orkid Vanda
Orkid Vanda
Bukan sahaja tanpa bantuan sistem sokongan untuk membangunkan orkid Vanda. Ini adalah kerana mereka cenderung monopodially dan sentiasa lurus ke atas. Anda cawangan. Oleh itu, mereka yang sempurna untuk dalaman seperti yang digunakan dalam kadar yang sangat perlahan. Setiap tahun beberapa daun baru ditambah. Tetapi mereka mekar lebih kerap daripada lain-lain jenis orkid. Batang dan menghasilkan bunga hingga tiga bulan, dan bunga-bunga ini mengambil masa dua hingga empat minggu.

Walau bagaimanapun orkid Vanda tidak sesuai untuk orkid baru yang semakin meningkat penjagaan sebanyak dan perhatian. Usaha yang berterusan diperlukan untuk memastikan keperluan mereka untuk kelembapan yang agak tinggi. Keperluan orkid Vanda dapat dipenuhi dengan menggunakan humidifier atau oleh tumbuh-tumbuhan semburan tiga kali sehari. Satu lagi alternatif yang baik adalah Vanda anda di atas batu di bawah katil air. Tidak kira kaedah yang anda pilih, kelembapan perlu untuk mendapatkan ganjaran yang besar untuk haluan kayu indah Vanda sarat dengan bunga-bunga indah dipelihara.

Bunga orkid vanda
Bunga orkid vanda
Orkid Vanda adalah matahari penyayang, atau dengan kata lain, penyayang tumbuhan kerusi. Mereka rindu untuk matahari, tetapi cahaya matahari langsung boleh membahayakan orang lain. Ia akan menjadi satu idea yang baik untuk mempunyai tumbuh-tumbuhan pasu anda supaya mereka boleh dengan mudah dipindahkan dari cahaya matahari yang melampau. Cara terbaik untuk menikmati tumbuh-tumbuhan anda jumlah yang baik daripada matahari pada waktu pagi dan kemudian memindahkan mereka ke tempat yang teduh untuk sepanjang hari.

Epiphyte kerana tumbuh secara semulajadi Vanda orkid di atas pokok di dalam habitat semula jadi mereka. Ia adalah sesuai jika anda menanam mereka di tanah pot digubal semata-mata untuk kemudahan itu akan menjadi. Pusat taman tempatan anda boleh dijual kepada anda dengan harga yang lebih tinggi. Tetapi ia akan menjadi berbaloi jika anda. Kuasa yang ingin memberi makan nostalgia akar dan seterusnya memberi ganjaran kepada anda dengan bunga yang indah dan cantik

Jika anda berada dalam pelbagai warna untuk dipilih mungkin mahu datang Vanda Orchids, keinginan anda untuk banyak hibrid Vanda adalah biru dan ungu dalam warna-warna yang lebih mendalam diberikan. Setelah anda memilih bunga warna anda, bunga berkembang dengan menghabiskan banyak masa dalam jagaan mereka. Lebih banyak anda melabur masa anda, keputusan yang lebih baik dalam bentuk beberapa bunga di atas orkid Vanda anda boleh didapati sepanjang tahun.

No comments:

Post a Comment